ارائه از انجمن UNITED مهاجران

فعالیتها:
یونایتد میگرنتس، انجمنی است متشکل از پناهجویان و مهاجران بدون مدرک از ملیتهای گوناگون، فارغ از مذهب و تعلق سیاسی‌شان. هدف این انجمن برآوردن نیازهای اساسی پناهجویان و مهاجران بدون مدرک است.
احتیاجات و نیز فعالیتهایی که یونایتد میگرنتس به منظور برآوردنشان صورت خواهد داد، به شرح زیر است:
امور حقوقی:
کمک و همراهی حقوقی در اقدامات اداری.
سلامت:
کمک رسانی در مسائل بهداشتی و درمانی، در اختیار قرار دادن اطلاعات کامل در مورد روندهای درمان و برقراری همکاری با انجمنهای متخصص در امر سلامت.
تدارکات و سازماندهی:
–    هماهنگ‌سازی فعالیتهای تدارکاتی با همکاری انجمنهای صاحب صلاحیت به منظور جمع‌آوری، حمل و توزیع کمکها و هدایای مالی برای رفع مایحتاج روزمره.
–    ایجاد و هماهنگ‌سازی کمیته‌های محلی. مسئول هر کمیته وظیفه دارد که دفتر انجمن یونایتد میگرنتس را از اخبار و نیازهای فوری مطلع کند.
آموزش:
–    برگزاری و هماهنگ‌سازی کلاسهای درس زبان فرانسه به همراه حامیان.
–    برگزاری جلسات اطلاع‌رسانی برای نمایندگان کمیته‌های محلی یونایتد میگرنتس (اطلاعات حقوقی، اداری، درمانی، اجتماعی)
–    اطلاع‌رسانی در مورد حقوق، روندهای اداری، بهداشت و درمان و زندگی روزمره از طریق وسایل ارتباطی گوناگون.
ارتباطات
–    اطلاع‌رسانی درباره‌ی انجمن به مهاجران و حامیانشان، از طریق تماس مستقیم در محل اقامت مهاجران و نیز از طریق سایت اینترنتی، توزیع بروشور و گسترش کمیته‌های محلی تا امکان به عضویت درآمدن برایشان فراهم آید.
–    اطلاع‌رسانی به مهاجران، انجمنهای همکار، اعضا و اهداکنندگان کمکهای مالی.
ترجمه:
یافتن راه حل برای تأمین نیازهای انجمن در امر ترجمه، در وسایل ارتباط‌گیری‌اش با مهاجران و حامیان و نیز نیازهای پناهجویان به ترجمه‌ خصوصاً در مورد سرگذشت زندگی‌شان.
به قصد برآوردن این نیازها به بهترین وجه، با انجمنها همکاری خواهیم کرد و با حامیان و کارشناسان به طور مشترک کار خواهیم کرد.
اگر انجمن شما مایل به همکاری است و یا اگر شما در امور حقوقی، درمانی و بهداشتی، تدارکات، ترجمه یا ارتباطات متخصص هستید، اگر علاقه‌مندید کمک کنید، با ما تماس بگیرید.